Welkom!

13 november 2010

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Anneke Dingemans:
    13 december 2010
    Ik wens mijn liefste, leukste broer van de hele wereld, ik wens je de leukste en mooiste reis die je ooit hebt gemaakt! Geniet r van, je hebt t verdiend!!!!! X zus
  2. Annabelle:
    He Gijs,
    Ga je op de voet volgen hoor!
    Geniet ervan en ik hoop dat je een onvergetelijke tijd zult hebben.
    Heel veel plezier.
    Liefs,
    Annabelle
  3. Kenneth:
    28 december 2010
    Ben benieuwd naar je belevenissen. Goede reis en tot in Thailand!
  4. Murielle:
    Hey Gijs!!

Nu is het bijna zo ver.... spannend!!
    Ik reis mee via je verhalen: ach ja... je hebt luxe paarden en.... Nee hoor; je hebt het verdient!

Goede jaarwisseling en we zien elkaar vast weer op de (2e!!) verjaardag van Noralie :)

Kus Mur.
  5. Loike:
    28 december 2010
    Heel veel plezier en wie weet kom je straks met een tropisch plukske thuis ;-) Geniet ervan!!

Dikke kus!
  6. Pim:
    29 december 2010
    Ha Gijske, Ik kom zeker nog even bij je langs 2 januari maar hierbij toch alvast een berichtje en een super vette reis toegewenst. Ik ga deze site in de gate houden!!
    Grtz Pim
    van een vriend
    dan treur je niet
    want wat je het diepst
    in hem bemint
    kan klaarder voor je zijn
    bij zijn afwezigheid.

De bergbeklimmer
    ziet ook beter de berg
    vanuit de vlakte.
    [Kahlil Gibran]

Maak er een mooie, fijne tijd van!
    Ik zal je hier zeker blijven volgen.

Vele groetjes uit het verre Belgie ;-)
    Caroline.
  8. Rieky Schalken:
    Lieve Gijs,
    Uiteraard gaan wij je volgen. Dan reizen we ook een beetje mee. Geniet met volle teugen (letterlijk en figuurlijk)!
    Groetjes van ons allen!
  9. Goof,Mel,Kyra:
    Ha die Gijs,

Heel veel plezier met reizen en tot morgen!
    We volgen je verhalen!
    Wanneer je weer terug bent wilt Kyra graag jou weer verslaan met sjoelen!

Liefs, Mel kyra Goof Gori
  10. JACQUELINE TJOE-NIJ:
    Hallo Gijs,

Heel veel plezier op je avontuurlijke reis toegewenst de komende maanden.
    Geniet ervan, ik zal je ervaringen volgen.
    Suriname was heel leuk en zeker voor een volgende trip zeker de moeite waard.

groetjes, Jacqueline
  11. henri:
    1 januari 2011
    Hey wereldreiziger en topnoif, Ben je er al helemaal klaar voor? Morgen kunnen we er helaas niet bij zijn..we wensen je een fantastische trip en we zijn erg benieuwd naar je verhalen en foto's! Geniet ervan!! Groetjes gien, henri en Julie
  12. Danny:
    2 januari 2011
    Hey Gijs,

Wij hebben al afscheid genomen van elkaar, maar toch wil ik je nogmaals heel veel plezier wensen! Maak er een mooie tijd van en geniet van alle dingen die je gaat tegen komen.

Let goed op jezelf en maar hopen dat je het Jiu-Jitsu niet hoeft te gebruiken de komende maanden ;-).

Ik blijf je volgen via je blogs en foto's!

Groetjes Danny (Sensei)
  13. As:
    3 januari 2011
    Hey Gijssie,
    Was gezellig gister. Succes met je tas (opnieuw) inpakken ;)
    Hele goede reis woensdag, en succes met training geven.
    X As
  14. Maayke:
    3 januari 2011
    Ha Gijs!

Heel veel plezier tijdens je superreis! Ben heel erg benieuwd naar alle spannende verhalen en mooie fotokens die je vast op deze site gaat zetten. Ook vanuit Eindhoven en Nijmegen houden we je in de gaten!
    Ben stiekum wel een beetje jaloers op je lange vakantie

Dikke knuff......Maayke
  15. Sharon, Rene en Do:
    7 januari 2011
    Hey Gijs!

Wij vonden het erg gezellig zondag. Raar om afscheid te nemen en elkaar 8 maanden niet te zien. Wij waren wel even erg jaloers. Wij vinden het erg dapper dat je je droom gaat verwezenlijken en wensen je veel geluk en gezondheid tijdens je reis. Wij gaan je verhalen op de voet volgen... Volgens mij lig je nu al lekker in je hangmatje in Thailand. Geniet er van. Je hebt het dik verdiend.

Liefs,
    Sharon, Rene en Do'tje
  16. Wouter:
    7 januari 2011
    He Dude,

Wij zijn weer veilig terug in NL. Natuurlijk wil ik je reis ook volgen en je lastig vallen met berichtjes. Geniet ervan en tot ziens weer in Mestreech!!!

Wouter

ps. ik ga vragen bij Musti of ze ergens in augustus ook mee gaan doen aan het "kapsalon" initiatief.
  17. Erik & Loes:
    8 januari 2011
    Gijsje!!!
    Veilig aangekomen in Bangkok? Nu even aan het bijkomen en klaar maken voor je gave avontuur. Stoer man.
    Geniet ervan en wij volgen je. Knuffel uit het Bossche.
  18. Aafke:
    10 januari 2011
    Hey Gijs,

Hoe is de reis gegaan? Lekker aan het genieten van het begin van je bijzondere ervaring? Ik start in juni ook in Bangkok :) dus laat me nog even de hotspots horen.

Geniet van je avontuur!!

Liefs Aafke
  19. Armand:
    10 januari 2011
    Hee kerel,
    Laat die foto's en verhalen maar doorkomen!
  20. Martijn en Jessy Dingemans:
    11 januari 2011
    Hoi Gijs, '
    Inmiddels ben jij alweer enkele dagen op reis en zijn wij sinds een week in Californië.
    Het is hard werken met twee kleinkinderen en twee jonge ouders, maar we genieten natuurlijk ook heel erg van dit gezinnetje. Bovendien is het heerlijk weer en trekken we er iedere dag wel even op uit.
    Geniet van je reis en wij volgen je op de voet!
    Tot gauw en liefs,
    Jessy en Martijn
  21. Tom Krabbe:
    11 januari 2011
    Gijs!

Veel succes en hopelijke maak je geweldige dingen mee en word de hele reis een levenservaring om nooit te vergeten!

Greets,

Tom ( Van JiuJitsu;) )
  22. Jeroen:
    17 januari 2011
    Menneke!!

Mooi lepku tekst Giejies! Gezellig om zo te lezen en zien wat je allemaal aan het doen bent!

Nog heel veel plezier, en ik hou je site in de gaten...

x
    Jeroen en natuurlijk ook van de twee frietjes